Dlnacl Kızlar iki düşük yaptım doktorum bidaki gebelikte kan sulandırıc iğne kullanılacak dedi o şekilde tutanabilir miş dedi kullanan var mı kan sulandırıcı iğneyi
miray_85 Dlnacl evet bende hamileyken son 3 ay oksapar iğne kullandım biraz zor oldu benim icin igneyi kendim yapiyordum genelde gunduzleride saglik ocaginda yaptiriyordum cogu zaman
Eloo1207 Dlnacl bende kullanıyorum 7.aydayiz bebeğin gorundugu haftadan beri benim genetigimde olduğu için Allah sağ salim kavuşmayı nasip etsin hepimize 🙏🙏
Tugbaakcy Seval0sevall korkuya hiç gerek yok. Doğuma kadar iğne yaptım kendime avuç ilaç içtim ama unuttum bile😅 hatta kendime hayran kalıyorum bazen nasıl yaptım diye☺️ ben artı olarak kortizon kullandım 5 ay birde
meryem-3568 Seval0sevall Seval0sevall dogum a kadar ignegi kullancam 32haftada da coraspirin i bırakcam canım ❤️
Tugbaakcy Seval0sevall rahim bebeği atmasın diye kullandım inşallah önce bir nedenini bulunda sağlıkla gebe kalıp kucağınıza almanız nasip olsun🤲🏻
meryem-3568 Seval0sevall ilk hamile olduğumu bildigim zaman canım doktor um başlattı kan pıhtılaşması var ikisini birden kullanıyorum canım ❤️
BirazbundanBirazondan1 Dlnacl benim 1 düşükten sonra doktorum genetik test yaptırdı. Kan pıhtılaşması çıktı. 2 hamilelikte 9 ay boyunca kan pıhtılaşma iğneleri oldum. Şuan kızım kucağımda uyuyor.