Srnmelek ben oğlum gazlıyken cocuk doktorumuza götürmüştük sen niye emzik vermiosun seni emzik gibi kullanır emziğe alıştır dedi bende şaşırdım normalde doktorlar önermiyo çünkü 😂 doktor dediği için 2 aylıkken verdim uykuya geçerken rahat geçiyor dişarda huysuzlandığında veriyordum şuan 1,5 yaşında sadece uykuda emiyor