Yaa anne adayları bişey soracağım 20 haftalık gebelik 18 haftadan sonra su gibi akıntım oldu sonra övül kullandım şimdi bi duruyor bi geliyor ben anlamadım Allah korusun bebeğin suyu sızıyor olsaydı devamlı olmaz mıydı mesela 1-2 gün duruyor sonra yine biraz geliyor böyle olan var mı yardımcı olacak