Yagmurakyurek Uygulamaya göre 25+1im ama doktorum bebeğimin 2gun önden gitigini soyledi belim ve göğüs kafesim ağrıyor yaşayan anne adayları varmı ?
Yareeen Evet benim de sol kaburgalarımla beraber belim ve kuyruk sokumum da çok ağrıyor. 29 haftalık hamileyim 🤰
Yagmurakyurek Yareeen bende öyleyim bide sağ leğen kemik ağrısı kuyruk sokumum göğüs kafesim agrior acaba normalmi arada bir kalça agrisida yaşıyorum popomun yarışı yok sanki
Sule0927 Yagmurakyurek çok normal hamilelikte siyatik ağrı ilk başlarda hafif ikinci ve üçüncü trimesterda şiddetli oluyor korkma rahmin genişlediği için çok normal