zynpkrhsn1 Salı günü sezeryanım var ilk olacak korku yok ama biraz tedirginlik var beni neyin beklediğini bilmediğimden. Orada sezeryan olan varsa sonda uyuşukken mi takiliyor spinal acitiyor mu ameliyat kac dk suruyor bilgi verirse sevinirim 💛
Busra221 zynpkrhsn1 bende oraya takipliyim ama ilk doğumum normal di. Bu gebeliğimde plasenta aşağıda sezeryan olma ihtimali var normalim cok cok iyiydi inşallah sezeryan olmam. Siz hangi doktor
S2_ Ben 4 sene önce orda sezeryan oldum. Erken doğum olduğu için genel bayıltmışlardı. Ama bildiğim kadar spinal da olsa uyuştuğunda sondayı takıyorlar farketmiyorsun bile. Çıkartırken de aynı şekilde ağrı, acı vermiyor
Kiymetcetinel zynpkrhsn1 memnun musunuz alev hanımdan ? Ben ilk defa Necla Ülker’e gittim ama bir sonraki doktor tercihim Derya kanza Gül olacak sanırım
zynpkrhsn1 Kiymetcetinel Çok memnunum gayet sakin bir doktor banada boylesi gerekli zaten gerekli seyleri kendisi soyluyor ekstra sorularida ben soruyorum o cevapliyor hepsini ben memnunum ama derya hocada iyiymis cok hastasi var onunda