e_blue_sky_a rumeysaaa- maşallah, şubat annrleri çok fazlayız, pozitif doğum hikayeleri de ard arda gelsin inşallah 3ay Sonra
e_blue_sky_a rumeysaaa- inşallah… 4.haftamdan beri bu platformdayım. Şimdiye kadar ilk kez bu kadar ard arda son99 görüyorum, benim de gelecek kısmetse bir iki güne, güzel sağlıklı doğumlarımız olsun inşallah
umaydurununannesi rumeysaaa- 102 gun kaldı ınsallah cabucak gecer kemık batmasından mıde yanmasından rahatım yok
rumeysaaa- umaydurununannesi kemik batması çok fazla var bende saatlerdir uyutmuyor hafif hafif midem yanıyor
umaydurununannesi rumeysaaa- bende de oyle geceleri uyumak cok zor daha cok zamanım var napıcam bılmıyorum
IKRAM_01 Defnesmom_ Lina veya Lina Ece düşünüyoruz canım. Siz karar verdiniz mi. 2. Çocuğum kız onunda adı ikra