Mavisss21 ben hem ultrason hem nst ye giriyodum serhat hoca öyle yapıyodu hep ondan randevu alıyodum her gün 16.00 da internetten ya da arayarak deneyebilirsin ben öyle yapıyodum boşluk oluyodu 16.00 da açılıyordu randevular belli bi haftadan sonra randevu almadan gittim 37 ya da 38 di şu an tam hatırlamıyorum ama nst girmek için sabah erkenden gidip sekretere söylüyodum randevu bulamadım diye giriş açıyorlardı serhat hocaya o şekilde muayene oluyordum