Kızlar öncelikle hepinize iyi geceler.
Benim guatr rahatsızlığım var ama kanlarda düşüklük olduğu için zamanında ilaçları doktor kontrolünde bırakmıştım, şimdi de hamile olduğum için kan testi de sınırda olduğu için tekrardan başlama kararı aldılar. Doktorun bana sormus olduğu anti tpo testini hatırlamıyorum, daha öncesinde böyle test yapıldı mı bilmiyorum sonuçlarım çıkmış çıkan sonuç 118 referans aralığına baktığımda sonuç bayağı yüksek. Bu test nedir, zararı varmıdir bebeğe bilen varsa beni aydınlatabilir mi ?