Meryem410 Kizlar 18+3 haftaligim bi kac gundur ishal ve karinda sislik var normal midir ayrıca 2 gun mide bulantısı oldu bayadir olmuyodu mide bulantısı normal mi
umaydurununannesi Meryem410 ben 25+3 um ıshal oldum havadan falan dıye dusunuyorum cogu kısıde varmıs
petekceee Meryem410 ishal zaten bulantıya sebep verir. İshala iyi gelen şey bolca su tüketimi . İshal geçince bulantı geçecektir . Her yerde bulantı ishal halsizlik salgın var diye biliyorum. Dikkat edin . Allah şifa versin