Ayse_a Kızlar selam. İlk hamileliğimde 15 haftada hareket hissetmeye başlamıştım. 2. Hamileliğimde şuan 18 haftalık çok hareket hissetmedim galiba normal mi sizler de yaşadınız mı
nazazra24 Ayse_a tatlı bişeyler yiyip uzanın bebekler tatlı yiyince hemen harekete geçiyor telaşlanmayın doktorunuz her şey normal diyorsa tamamdır bazı bebişler çok tembel olabiliyor ☺️
Meryem410 Ayse_a bende 18 haftaligim bi kac haftadir damar atmasi seklinde hissediyorum ilk gebeligim