Allahım bu nasıl bir imtihan ben anlamıyorum. İki ay oldu. Kreval kullandım, her türlü bitki çayını denedim, ballar pekmezler ve karışımlar. Ya rabbim içim dışıma çıkıyor tam azaldı bitiyor diyorum geri geliyor. İki nefes alsam üçüncüsü öksürük. Sürekli altıma kaçıyorum, konuşmaya kalksam iki kelimden sonra öksürük geliyor. Ağlıyorum çaresizlikten. 39. Haftadayım dikişlerim olursa doğum sonrası ben ne yapacağım. İki ay ya iki aydır geçmedi.
Antibiyotikle geçer mi? Doktor vermiyor.
Lütfen bi çıkış yolu olsun öksürüğün. Az önce Öksürmekten yine kustum öyle içerden geliyor kuru kuru.
Rabbim beni elbet görüyordur yardım da etsin nolur yaaa