Arkadaşlar kesinlikle almayın. Ben ailemin yıllardır uyguladığı yöntemi kullandım doğumdan çıktım odama getirildim ve bir soğanı ortadan ikiye bölüp her iki göğüs ucıma 5 er saniye kadar daireselr hareketler ile sürdüm ardından ıslak mendil ile kokusunu almak için temizledim ve bebişi emzirdim yara vs olmadı deneyen herkes de çok memnun ❤️