esra_sak61 Kızlar 36+3 günlük hamileyim muayene sonrası nstye girdim on gün sonra bir daha nst dedi doktorum yarın tam on gün oluyo şimdi ben hem muayene hem nst ucretimi odicem giden var mı yardimci olursanız sevinirim
Mirach esra_sak61 merhabalar. Bende medipole gidiyorum Bahçelievler’e. Eğer değişmediyse kontrol süresi 10 gün diye biliyorum. Muayene ücretsiz olur ama nst için para ödersiniz
zynpkrhsn1 esra_sak61 9 gün süreyle muayene ödemezsiniz. Son muayene gününüze saymanız gerek o zaman sadece 155 TL nst ödüyorsunuz. Telefonda randevu alırken kontrol muayenesi diye söylüyorlar zaten kontrol muayenesinden ücret alınmıyor.
esra_sak61 Mirach muayene günüm geçti nst için tekrar geliceksin dedi doktorum on gün sonra gel dedi mecburen ekstra kayıt actircam o zaman muayene artı nst mi odicem simdi
esra_sak61 Muayene için 27 Ekim’de gittim nst içinde 3 Kasım’da gittim ücret ödemedim 10 gün sonra bir daha gel dedi