ozlemm12 özel bölgedeki tüyler için, jiletle alıştıktan sonra ağda can yakıcı değil mi? Hamilelikte daha hassas . Benim cesaretim yok açıkçası
Eskiden eldivenle alıyordum. 2 hafta rahat oluyordu, ama çıkmaya başladığı zaman çok kaşınıyor. Jilet ile 2 güne çıkıyor. İkisinin de avantajı dezavantajı var. Ama benim ağda veya eldivene cesaretim yok. Siz iyi cesaret ediyorsunuz