TubaSerinkaya Merhaba kızlar kız brbek dünyaya getiricem ve normal doğum yapcam siz kacıncı haftada doğumu gercekleştirdiniz ve suni sancıyo neden veriyorlar bunu merak ettim
Mum56 TubaSerinkaya açılman yoksa sancın yoksa ama vakti olaraktan Doğum zamanın gelsıyse açılman olsun bebegın doğsun bıraz hızlılaştırıyor doğumu ama sunı sancı bebek için zararlı dıye duydum tam bilmıyorm tabıkı