hunilimom Miniktavsannn https://ty.gl/hucewbo5hx ben bunu aldım https://ty.gl/3s17qelpk9 bu da annemin aldığı
Miniktavsannn hunilimom altus markasına 5 yıldır düşmanım resmen 😀 bulaşık makinem o marka ve iğrenç birsey
karaguzelirem_ Miniktavsannn alışıyorsunuz bir süre sonra ben unutuyorum bile bazen 😂 v12 modelindeydi yanlış hatırlamıyorsam bas bırak modu var yani eliniz sürekli basılı kalmak zorunda değil
hunilimom Miniktavsannn bizde tesadüf görüp aldık anneme suanlik iyi bı sıkıntı yok inşallah olmaz 😂😂
Zeyneb_mihrap76 Miniktavsannn evimde robot süpürge var koltuk üstü yatak üstü süpürmek için bugün Altus Al617 şarjlı sik süpürge siparişi verdim fiyatında uygun çekim gücüde iyi yorumları da iyi
gizemvural Miniktavsannn aynı dertten muzdariptim eşime yaptırıyordum artık süpürgeyi bende arkasından mopluyordum sonra baktık olacak gibi değil philips Aqua trio aldık hem kuru süpürme hem ıslak süpürme hem de moplama yapıyor bu zamana kadar boşa yorulmuşum biraz fiyat konusunda pahalı ama 2024 de ucuz bile kalacaktır dyson kullanan arkadaşım bile çok beğendi
Miniktavsannn gizemvural hadi yaa öyle özellikli.olan da mı varmış. Peki araba ici süpürmek için küçük aparatı varmi
Minikperi Miniktavsannn Dyson almayacaksanız hepsi çöp. Max 2 yıl kullanırsınız sonrasında bataryaları ölüyor. O iki yılın ilk 1 yılı iyi kullanırsınız sonra başlar problemler. 🤷🏻♀️
Merve171214 Miniktavsannn arçelik imperium sd go 9041k kullanıyorum çok memnunum sarjı baya da gidiyor
Miniktavsannn happyson çok duydum v12 den memnuniyet bende onu düşündüm ama işte parasından dolayı durdum
aysah1525 Miniktavsannn Bosch kullanıyorum en hafifi oydu ben aldığımda 2 batarya olduğu için çok avantajlı oluyor 220m2 evim çok rahat yetiyor Işığı olsa daha iyi olabilir ama çok büyük eksiklik değil bnce
Ahsen_ahsen Kesinlikle dyson tavsiye ederim 3 yıldır v11 kullanıyorum çok memnunum ve dyson müşteri hizmetleri de harika. Ürünü aldıktan sonra size yallah demiyorlar. Başlıkla ilgili Bi sorun oldu bana sıfır başlık yolladılar.