hellomama ben 10 gün önce sezaryen doğum yaptım. Doktorumdan ve ilgili hemşirelerden çok memnun kaldım. 3 arkadaşım daha orada doğum yaptı, hepsi memnun kendi doktorlarından. Muayene ücretini bilmiyorum özel sağlık sigortam olduğu için ama doğum ücretlerini bilgi almak amacıyla sormuştum. Normal doğum 10, sezaryen 13, isteğe bağlı sezaryen 25, epidural/spinal 2800/4600, süit oda gecelik 2600, mesai saati dışı doktor çağırma ücreti 3000 tl idi.