Serendipty Merhabalar hanımlar benim 3 saattir şekerim 120 düşmesi gerekmiyor mu? Açım yani ama nafile gün içinde pek dikkat etmedim yedklerime ama bu kadar da olmazdı
Pamuk Serendipty Benim de 2 gündür aynı şekil düşmüyor. Sabah dahiliye ye gideceğim.Ek insulin baslanacak😔
Premsesko Pamuk Canım sen şeker yüklemesi yaptırdın mı ? Ben henüz yaptırmadım geçen kahvaltıyı yapıp 1 saat sonra kan verdim 120 çıktı nasıl sence ?
Serendipty Pamuk inşallah düzene girer sabır isteyen bir şey şeker allah sağlıkla süreci geçirmeyi nasip etsin
Pamuk Premsesko Ben yükleme yaptirmadim.Kendim evde ölçerek farkettim önceki gebeligimde de olduğu icin. Gayet güzel suanlik sıkıntı yok.Ama yükleme yaptir ne olur ne olmaz.