Bende adetim 15 gün gecikince test yaptım pozitif çıktı 3 gün sonra test verdim kanda 5090 çıktı ama kese görünmedi ertesi gün tekrar verdim 7000 çıktı kese yine görünmedi alttan bakıldı kese var ama içi boş denildi. Hatta doktor kan tahlili ile ultrason uyumsuz dedi baya şaşırdı. 10 gün bekle öyle gel bebeğe büyümesi için bir şans verelim dedi.. hepimize sağlıkla hayrla gelsinler inşallah 🙏 benim ikinci gebeliğim bu. İlkinde de hemen görememiştik ama onda 550 ile fark etmiştim. O yüzden biraz bebeğe vakit tanımakta fayda var 👼