Oğlum şubat ayında 3 yaşını doldurmuş olucak şuan da 35 haftalık hamileyim doğumum yakın o kadar içim sıkılıyor ki aşırı dusuncedeyim doğuma gittiğimde oğlumu nasıl bırakacağım resmen vicdan azabı çekiyorum sizler de boylemiydiniz fikrinize tavsiyelerinize ihtiyaçim var