Kartalicembjk aşkım hayiirli olsun bebeğim inşallah , ben ilk kızıma hamileyken 9 gün adet şeklinde lekeyle karışık kanama gördüm hatta hamile olduğumu bilmiyodum kasik agrisi göğüs hassasiyeti bulantı vardı arkadaşıma soyledim illa yap test xedi bende imkanı yok daha 2 hafta önce bitti adetim dedim ama öylesine aldım bir hafta sonra bı yaptım hiç yapmamistim merakta ediyodum hatta okadar beklemiyodum ki pozitif cikmistk hemen doktora gittim kese vardı sadece sonra sonra yine kahverengi leke geldi bir hafta sürdü doktor progestan kullan fitil olarak bitesiye kadar dedi düşük tehlikesi oluyormuş ve.agir kaldırma dinlen demişti geçti şükür bitti kızım 2 buçuk yaşında 17 haftalık hamileyim ilk ogrendigimdede lekem 1 hafta sürdü progestan kullan dedi ben kullanasiya o gecti🤪😆 korkma yüreğini ferah tut dinlen ama pihtili ve kanama artiyosa senin yerinde olsam acile gidip bı içimi rahatlatirdim geçmiş olsun🌸🙏🏻