Nrdnot dün gittim Doğumla ilgili çok konuşmadık herşey normal dedi sancın olursa geliyorsun dedi suyun gelirse hiç beklemeden direk geliyorsun dedi acil bir durumda size ulaşabilecek miyim diye sordum bana ulaşıp ne yapacaksın ulaşsan bile hastaneye git diyecem dedi doğumhana ikinci kata çıkacaksın oradan zaten benimle iletişim kurarlar dedi bu kadar cuma tekrar gidecem sen ne yaptın gittin mi