merhabalar reglim geceli 8 gun oldu regilme 2 gun kala test yaptim coft cizgi cikti daha sonra adetimden 3 gun gecince tekrar test yaptim gine hemn cift cizgi cikti 6 inci gununde kan vermeye gittim kanim cok yuksek gelmedi ama gebelik var dedi ultrasyonda kese felan gozukmedi beklemelimiyim yoksa tekrar farkli bir dokturami gideyim