tatlibebegim_ Kvk 12.haftadan beri istifra ediyorum 15 haftalığım aralıksız her gün bıktım bu durumdan çok kötü bişey düzgün beslenemiyosun falan
Ahsksdk Kvk hamileliğimi öğrendiğimden beri bulantı kusma var 12. Haftadayım hala aynıı asla geçmiyor bişey yiyip içemiyorum yediğimi max yarım saat içinde çıkarıyorum iyice yoruldum artık
Kajdhdh Kvk vallla bendede durumlar ayni yemek yemek istiyorum ama yiyemiyorum bile o kadar kötüyüm 😬
Kvk tatlibebegim_ 6 haftalıkken başladık kusmaya hala da kusuyorum gerçekten bıktım ne yapacağımı şaşırdım prilam kullanıyorum hiç bir işe yaramıyor
tugbadurmaz34 Minigiim-vebenn52 Allah kolaylık versin canım benim bazen kendimi çok ama çok şanslı hissediyorum çok güzel geçirdiğim için 🧿🧿🧿 ama diğer annelere de üzülüyorum herkesin gönlünce geçmesini istediğini yiyip içmesini isterim şahsen 😊🫶🏻
Kvk karansmom_ benimde öyle bitmedi ara ara kusmuyorum sonra tam diyorum bitti 2 gün sonra tekrar başlıyoruz sizin birden mi bitti
Minigiim-vebenn52 tugbadurmaz34 haklısın 20 li haftalara kadar her yediğim cıkıyordu inan ki şuan çok şükür prilam içiyorum hala sadece sabahları kuru bulantı geliyor haricinde yiyorum çok zor inşallah herkesin çabuk geçer 💖
Kvk Ahsksdk bende yoruldum Allah sabır versin bizlere cidden yemek yemeğe korkar olduk anlıyorum seni canım
Minigiim-vebenn52 Kvk o zaman gece iki tane slıyossan ikindi vakti bir tane daha alabilirsin ilacı kesmezse böyle yap demişti doktorum
Kvk Minigiim-vebenn52 tamam çok teşekkür ederim ben gece bir şey yemiyorum aç karna ilaç almak için gündüz de aç mı alayım tok mu
Minigiim-vebenn52 Kvk aç karna alırssn daha çabuk etkisini gösterir ama yine de doktoruna sor haftan küçük ya belki iki tane kullan der gerçi bana da senle aynı haftalardayken demişti dört tane hakkın var diye ama sen yine de sor canım daha iyi olur 💕
Kvk Minigiim-vebenn52 teşekkür ederim canım benim haftalarımız aynıysa sorun yok yarın yazarım doktoruma ❤️