Yagmurrr09 Kızlar merhaba bebeğinizi ilk kez kaçıncı haftada hissettiniz? Ben 19+1 deyim hala hissetmedim normal mi
Bebisbg34 Aleykck 22 deyım 22+4 ama oylr yatıp dnlmem lazım yoksa anlamıyırum bigün ediyosa diğer gün etmiyo normal mi
visnelibrownie İlk gebelikte 22 23 24. Haftalarda hissediliyor en net ama ikincide çok daha erken 15 16 haftalarda tıklama şeklinde hissediyorsun
nazazra24 Yagmurrr09 oğlum 3 yaşında onu 18.haftada hissettim şu an ikinci bebeğime hamileyim 16 haftalığız bunu daha erken hissettim 14de 😍
Mervs ve 2. gebelige göre degişiyor hissetme ben ilkini 20. Haftalarda falan anca hissetmiştim 2. gebeligimi yaşıyorum ilk seyreme deneni çok erken hissettim 12. Haftalardaydı böle kelebek çırpınma kıl var kaşınıyo gibiydi en net hissettigimde 16. Haftaydı 🥰
Yagmurrr09 Tug_34 ya ben de birşeyler hissediyorum ama asla emin olamıyorum yani evet tekme bu dedihim birşeyler olması henüz tarif de edemiyorum :(
mrsmom_ Yagmurrr09 21. Haftada net hissettim oncesi hafif tıkırtılar olurdu emin olamazdim cok net olmuyor nirmal tabi daha erken
Eminefidan İlk gebeliğim. 17 haftada hissettim minik kızımı 😊🌸 hafif bir pıtırcık hissettim kısaydı ama dünyanın en heyecanlı hissiydi benim için 😍
Beyaz0172 Yagmurrr09 19+6 yfı sanırım ilk kuvvetli tekmeyi hissedişim ama ara sıra oluyordu 22 den sonra düzenli oldu şimdi 26 olduk içerde tekmeler eller kıpır kıpır 😅
Yesilhome 18+5 im ama hala hissetmedim ilk gebeliğim inan çok hissetmek istiyorum kafamda feli gibi kuruyorum yaşıyor mu filan diye hissetsem hepsi geçecek gibi geliyor mutsuzum bu şekilde
Baharatajanova Yesilhome aynı şeyleri hissediyorum emin olabilirsin 19+2 yım hala bişey yok kafayı yicem acaba yaşıyor mu diye
bebisliozlem Benim 2.gebeliğim 15.haftamda gerçekten hissetmeye başladım sanki balık gibiydi 😂 ya da bir kelebek gibi 🐣🧿 ama kuvvetli tekmeler henüz yok tabiki doktorum da 20.haftadan sonra hareketlenir diyor.