Dildade şeytan durtuyordur diyelim nefis herşeyi isteyebilir , arkadaş çevresi etkiliyor olabilir , sizi kim neden kinasin yada neden laf desinki biz insanogluyuz olabilir ama tesetturunuze sımsıkı sarılın derim , onu severek yaptınız buyola ne için başladınız Allah rızası için hatırlayın bunları , yanlış anlamayıniz ama tesettürden çıkıp imtihanı ağır olan iki akrabam var ama kimse birşey yüzlerine demesede lafı gelince acaba ondan mı deniliyor bu arada çokta musbet bir ailemiz yok ama onlar bile böyle düşünüyor . Ben uzun yıllardır kapaliyim bana kapanmak değil insanlarin dediği laflar çok ağır gelmişti çok otelendik dedgim gibi musbet aile çevremiz yok, üni hayatı da öyleydi bir başka gözle bakarlardi şimdi öyle değil ama zordu zaman bizim için oyuzden ben baş ortume sımsıkı sarılırım çok severim tesetturumu , sizin ona hangi gözle baktığınız önemli biraz düşünün , biraz kuran okuyun biraz secdede rabbinizle başbaşa kalın içiniz rahatlatacaktır acele karar vermeyiniz