Sword ipekskr_1 benimde öyle üc corapta giysem ısınmıyor benim reyno diye hastalıgım var ondan sanırım
rumeysaaa- ipekskr_1 benimde öyle yazın ortasında bile buz gibi olur biri sıcaktan pişti mi ayaklarıma yapışır😅 genelde patik giyiyorum ama bir tık iyi geliyor
Nur_50 ipekskr_1 merhaba benim gebelikte sıcakta bile her yerim sıcak sadece ayağım donardı bu arada cinsiyeti erkek 😃 Ablam hurafe mi bilmem ayak üşürse erkek derdi
Eylulpera Sword merhaba benim de reyno var el ve ayaklarda.. soğukluk dışında sizde batma karıncalanma yada parmak uçlarında renk değişimi oluyormu ..