Baycam Teşekkür ederim amin inşallah size de hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın🥰 2. Düşük sonucu genetik yapılıyor genelde pıhtılaşma orada belli oluyor ben yaptırdım çıkmadı ama doktorum sağolsun önem alalım dedi bende gittiğim de 5+1 di. Geç kalmazsınız tedbirli anne olmak her zaman iyidir doktorunuza durumunuzu anlatın zaten sizden gerekli çoğu testi isteyecektik. Stres malesef ki daha çok etkiliyor her açıdan. Rabbim size bağışlasın🥰