Gozde_2298 Merhaba arkadaşlar hcgb değerim perşembe günü 1.2 çıkmıştı adet günümde dündü adet olmadım dün kaset test yaptım tek çizgi çıktı normaldede adetim hiç gecikmiyor
Zseda Gozde_2298 belki geç döllenme olmuştur daha yenidir o sebeple tek çizgi çıkmıştır. Testi bikac gün sonra tekrarlayin silik cizgi falan çıkarsa hayırlı olsun :)
Gozde_2298 Zseda ya inşallah canım benim 3 aydır hep hüsranla sonuçlanıyorum inşallah bu ayy olur 🙏🙏🙏🙏