ipekskr_1 14 haftadayım baş ağrım durmuyor acaba benim gibi bu durumu yaşayan var mı hamilelikten mi kaynaklanıyor
12345ipek ipekskr_1 cokkk yaşadım o haftalarda şimdi 33 haftalık olduk üç gün ağrıdaysa dördüncü günü ağrır mideden atıyor bide koku falan sürme çok etkiliyor
Ozgeee22 ipekskr_1 bende çok yaşadım o haftalarda. Evet ilerleyen haftalarda azalıyor ama ama tam anlamıyla bitmedi bende ki.
minikannesi_ Ben de aynıyım.. 14. Haftam bitiyor ve felaket günlerce geçmeyen geceleri uyandıran baş ağrılarım oluyor.. Parol da etki etmiyor
miray777 Malesef ben de aynı durumdayım,13. Haftadayım migren ataklarım inanılmaz arttı bazen tüm günümü mahvediyor
ipekskr_1 Ecelina2020 genelde baktırım kontrole gitiğim zaman iyi çıkıyor ama baş ağrım gece başlıyor o zaman bakamıyorum
Ecelina2020 ipekskr_1 benim de ilk gebeligimde hamileligmn son ayları hep tansiyon çıkardı şimdi test yaptım çift çizgi çıktı bazen korkuyorum aynı şeyler olursa diye. Tansiyon da yapıyo yani kafa ağrısı ve kafanda ağırlık oluyo
3prens1prensesmom ipekskr_1 hemde ne yasadim gezmedigim dr gitmedigim acil kalmadi yedigim parol serumlarin sayisi yok. Ama en son migrenin hamilelikte arttigini ogrendim ve tek iyi gelen sey magnezyum oldu agriyi kesmiyor ama duzenli kullanimda agrinin gelmesini engelliyor ☺️