Rabia-H-6 Merhaba kızlar 2. Gün önce doğumum oldu bebeğimde solunum sıkıntısı oldu küveze aldılar başına böyle bir şey gelen var mı
Kgndus Rabia-H-6 aynı şey benimde oldu 1 hafta yoğun bakımda kaldı 1 hafta sonra çıkardılar canım rabbim şifa versin beklemesi çok zor geliyor insana ama sağlıklı olmaları en büyük temennimiz
Ayseyllmz Rabia-H-6 35 haftalık doğum yaptım ondan kaynaklı yattı kuvezde.. doktor dışarı da ki oksijen alışverişini yapamadigi için biraz daha destek için yattığını söyledi 1 hafta çabuk geçiyor zor ama geçecek üzme kendini .. geçmiş olsun
Minigiim-vebenn52 Bu durumla çok sık karşılaşılıyor malasef çabucak çıkar inşallah toparlarsa erken alırsınız en fazla bir hafta sürüyor bebek dünyaya adapte olamıyor doğar doğmaz sebebi de buymuş