Bebekkkk Selam kızlar çiftlikten aldığımız sütle direk sütlaç yapabilir miyim yoksa kaynattırmak sonra mı yapmalıyım ?
bdenerigokce Bebekkkk annem kaynatmayı doğru buluyor, bende hemen canım istemiyorsa kaynatıyor sonra alıyordum🥰 canım hemen istiyorsa kaynatmadan alıp yaptım bi farkı yoktu😂
mervemurat16 Bebekkkk çiğ süt aldığınız için önce kaynatmanız lazım çiğ süt ile sütlaç hemen yapılmaz