karakayahavva00 Merhabalar yarın 6+5 oluyorun kontrolüm var, keseyi 4. Haftalarda görmüştüm kalp atışını duyar mıyım yarın?
tugbadurmaz34 karakayahavva00 bende tam 6+5 te duydum 🥹🫶🏻 inşallah sende duyarsın Allah’ın izniyle canım benim 🌸💕