Kfylmz Kızlar 4+3 deyim bugün kadın doğum acile gittim ultrason da baktılar gebelik kesesini göremiyorum dedi ne yapmam lazım kızlar göremiyoruz diyip yolladılar beni
gulcanak02_ Kfylmz daha haftası küçük biraz daha beklemekte fayda var biraz daha büyüdüğünde başka doktora git istersen 🥰
Bride_6470 Kfylmz ben 6 haftalıkken gördüm sizin ki daha çok yeni biraz bekleyin yada Kadın doğuma gidin vajina dan baksın
tugbadurmaz34 Kfylmz 3 hafta daha bekle sık sık gitmek çok zararlı ilk başlarda 7. Haftada gidersen hem bebek gelişmiş olur hemde kalp atışını da duyabilirsin az sabret zaten sürekli gitsene yine o haftaya kadar bekletecek seni en azından o zamana kadar folik asit kullan sağlık ocağına git tam kan ve tam idrar ver değerlerine baktır betayı takip et yapacak çok şet var vakit geçer bekle ama ♥️
Melson20 Tatlim 4 haftalik derken aslinda yeni 2 haftalik demek oluyor o ilk iki haftayi extra olarak soyluyorlar. Yani henuz coooook yenisin. Bi iki hafta hatta 3 hafta gecsin ozaman gorursun insAllah su an gorulmemesi cok normal.
tgbmerve Kfylmz Kfylmz karından asla göremez , vajinalda bir ihtimal ben 4+6 da kanamadan dolayı bakıldı 5 mm di , daha sizinki daha küçüktür günde 1 mm yakın büyüyor kese , paniklemeyin bebeğe zarar annesi😊 6. Haftayı doldur öyle git içini ferah tut
likesah Kfylmz yaptirabiliyorsaniz kanda beta baktirip beta takibi yapin. Beta degeri en az 2500-3000 oldugunda karindan keseyi gorebiliyorlar biraz daha yukselmesini bekleyip giderseniz garanti olur. Kalp atisini duymak 8. Haftayi bulabiliyor.
Ozgeee22 Kfylmz 4+6 da kanama şikayeti ile gitmiştim karından görünmedi vajinal muayene oldum o zaman keseyi gördü ama içi dolu mu boş mu şu an anlaşılmaz beta hcg bakalım demişti doktor. 6+3 de yine kanama şikayeti ile gidip kalp atışını duymuştum çok şükür 🙏🏻 acele etmeyin sizde henüz çok erken kendinizi boşu boşuna strese sokmayın. Beta hcg düzenli yükseliyorsa bir sıkıntı yoktur zaten ☺️