Haticer çok sıkmışın kendini canım demekki yada kuru muayene etti o canini çok acitmistir ama normal doğum gibisi yok 3. Hamileyim. Bende tersine sezeryandan çok korkuyorum. Inşallah normal olur herşeyimiz güzel ilerler. SUMMES SEBILA YESSERAHU. bu duayı çok oku