Benim de birkaç hafta önce olmuştu. Ve hareketleriyle canımı yakan kızım 2 gün ortalıkta yok gibiydi daha doğrusu hareket ettiğini hissediyordum ama aktif tekmeleri yoktu. Doktoruma gittim. çok yorulunca ve yemek düzeninde aksamalar olunca bebek de daha sakin olur korkma dedi. Karnının doyduğundan emin ol daha sonrasında bi Kahve içip sol yanına yat ve hareketlerini say demişti. Hareketleri 10-15 defayı buluyorsa sıkıntı olmuyormuş. İnanın hissedemediğim o iki günde biraz yorulmuştum ve gece çok tedirgin oldum sürekli karnıma masaj yaptım şarkılar açtım biraz çikolata yedim ama hareketini hissetsem de güçlü tekmelerini hissedemediğim için çok stres olmuştum. Ve stresi kesinlikle çok hissediyorlar. Ultrasonda baktığımız gibi rahatlamamla kıpır kıpır olmaya başladı karnım😅 o an anladım ki bebek için en önemlisi dinlenmek ve stres yapmamak 😍