Deniizzz125 İyi akşamlar hanımlar, ben düşük yaptığımda sütüm gelmişti ve doktorum bana bir ilaç verdi dostinex. Bugün bir kaç arkadaşımla konuştuk ve ilaçla sütü kesince diğer gebelikte süt gelmeme gibi bir durum olabiliyor dediler, yaşayan var mı?
gamzosgamzos Deniizzz125 ben hamilelik öncesi prolaktin hormonum yüksek olduğundan dolayı dostinex kullandım ilk kızım 6 buçuk ay anne sütü aldı küçük kızım 19 aylık hala emziriyorum yani alakası yok merak etmeyin 😊
myangelson Deniizzz125 ben erken doğum yaptım bebeğimi kaybettim bu ilacı kullanıp sütümü kestik çünkü mastıt olmuştum başka çaremiz yoktu. Bu dediğini ilk defa duyuyorum söyleyen kişiler birebir şahit olmuş mu bu duruma da konuşuyor yoksa kulaktan dolma mi konuşuyorlar onu sorgulamak lazım ama doğru olacağını sanmıyorum ben. Çünkü bir çok kişi süt hormonu yüksekliğinden dostinex kullanıp sonra hamile kalabiliyor ama bebeğini emziriyor
Sermec27 Deniizzz125 İlk oğlumu ölü doğurdum dostinex içmiştim şükür ikinci oğlumda sütüm hemen gelmişti alakası yok canım
Deniizzz125 gamzosgamzos bende düşük yaptıktan 6 7 ay sonra hamile kaldım öyle konuşuluncada korktum açıkçası😕
gamzosgamzos Deniizzz125 yok dediğim gibi hiç korkmayın inşaAllah bol bol sütünüz olsun 🤲 sağlıkla kavuştursun Rabb’im inşaAllah 🤲🌸
Deniizzz125 myangelson çok üzüldüm, başınız sağolsun 😔 yaşayan insanlar olmuş bu durumu o şekilde bahsettiler ama her insanda etkisi aynı olmuyor demekki.
Deniizzz125 Sermec27 başınız sağolsun 😔 bende şuan onu düşünüyorum inşallah benimde hemen gelir bebeğimi emzirebilirim☺️
myangelson Deniizzz125 sağolun Allah razı olsun 🤲🏻 değişik ilk defa duydum bunu bence yoktur öyle birşey sanmıyorum ya