30 hafta oldum gebelik boyunca 3 4 kere hasta oldum ya bağışıklığım düşük yada bişey var benim gibi sürekli olan var mı bıde oyle hafif de geçirmem ilacsız Bi sekilde atlatırım hamilelikte cuma gunu doktoruma diyecem belki c vitamini felan verir yani kullanıyor mu bilmiyorum ama yoruldum artık surekli hasta olmaktan hemen de gecmıyor 🤦🏻♀️