Kızlar hiç duydunuz mu,doğuştan olan bu kist bazen anne karnında görülebiliyormuş ancak benim oğlumun farkedilmedi 3yaşına geldi kusma ve karın ağrısı artınca mr da çıktı,sonuç ameliyat,nadir görülüyormuş ameliyatı her yerde yapmıyorlar,tavsiyesi olan var mı ya da en azından duyan bilen☹️happykidsde de açtım konuyu hiç cevap alamadım:(