Ahaa Merhaba arkdslar 37 yasindayim.2inci hamileligim bu ay sonunda 33 hatfam bitecek nasipse sezeryan olacağım ameliyatta tupleride baglatsammi kararsız kaldım
Boncukk123 Ahaa devlet hastanesi keyfi keder bağlamıyor diye biliyorum canım komşumdan dolayı ama özele gidiyorsan doktoruna danış bu konuyu
Blackkcat Ahaa Merhaba canım,ben de 37 yaşındayım ben kesinlikle bağlatıcam,eğer düşünüyorsan bağlatma ama yaşımız gereği riskliyiz zaten,bende 21.haftadayım
Eylulpera Ahaa spiral ile korunsaniz olmuyor mu mantıklı gelmedi bana .. bı komşumuz dört kızdan sonra tüplerini bağlattı yıllar sonra bı kazada üç cocugunu birden kaybetti Allah korusun hersey olabilir ne bileyim ben olsam yaptırmam asla .. yinede sizin kararınız siz bilirsiniz ..
Yaprakdokumuseverr Ahaa Bence deri altı iğnelerden yaptırın daha iyi. Tüp bağlatmak bana korkunç geliyor insan kendi kendini neden yarı kısırlaştırır ki.
Cinarsaitinannesi Ugu324 30 yaşından önce tüpler bağlanmıyor diye biliyorum bir doktorunuza sorun bence
Ebruli42 Ugu324 Cok erken değil mi Allah korusun bir hastalık olursa, doğum yapin diyorrlar yada ilik vs. Hayat bu ve çok genc bir yaş. Tabi siz bilirsiniz ama kaç çocuğunuz var ki ? Geri dönüşü olmayan bisey
Olivia Ugu324 bende öyle düşünüyordum iki yeter diye ama insan özlem duyuyor istiyor . Fikirler değişiyor her zaman o yüzden sonra pişman olmamak için en iyisi korunun . En azından 30a kadar
Minigiim-vebenn52 Bence bağlatmayın bidshs düşünmeseniz bile ne bileyim sonuçta kadının doğası bu başka şekilde korunursunuz
MorKelebek54 Boncukk123 yasindan dolayi baglatabiliyo sanirim ki keyfe keder degil nerdeyse 40 yasinda 40 yasidnan sonra bi daha anne olmak kolay degil eskisi gibi
Cinarsaitinannesi Ugu324 öylemi bende öğrenmiş oldum benim arkadaşım sormuştu doktoru yapmadı 30 dan önce olmaz dedi ama 23 yaşta çok erken belki ileride fikriniz değişir bir kardeş ister bebisiniz
Ugu324 Cinarsaitinannesi 2 yaşında bir bebem var zaten buda 19 haftalık bu ekonomi de yeter diye düşünüyorum
Ugu324 Ebruli42 ya tabikk bir tane var zaten 2 yaşında şuan 19 haftalık bir tane daha var yeter bize diye düşünüyorum
angel4545 Ahaa bende 34 yaşındayım 33 haftalık sorunku bir gebelik yaşıyorum öncesinde bişey olur mu çocuğuma lazım olur mu vs diye düşünüyordum ama bu yaştan sonra da artık heleki bu bebekle o kadar uğraştıktan sonra kesin olarak bağlatma kararı aldım hayırlısı allh olmayana versin riskli yaşlara giriyoruz çünkü olanada sgalik versin
ElifKarata Ahaa bende baglaticam 29 yasndaym ilki kız smdide erkek olcak yeter 2 tane Rabbım isteyen herkese nasip etsin .