Gamzeicecev bence abartıyosunuz o zahıde ve aslıhanı bana gore hıc ıyı degıler devlet hastanesınde calısıyorlardı golbasında adamın suratına bıle bakmıyolardı hele o Aslıhan bısey bıldıgı yok ınstagramda unlu oldular özel diye mecbur sırıtıyolar özeldekı doktorlara hıc güvenmıyorum en ıyı doktorlar arastırma ve devlet hastanelerınde