LavinsMom A12_S07 27 den sonrasi ucuyor sanki 😄 zaman hizli geciyor bu aralar. Bi ara duruyo zaman ay biz hala burdayiz şurdayiz. Simdi aaa hafta ne cabuk gecti diyorum 😄
A12_S07 gokyuzununogrencisii ay darısı bana içim rahatladı teşekkür ederim korka korka alıyorum lazerde yakmasinlar diye elimle kaptiyordum😂😂
gokyuzununogrencisii A12_S07 çok iyi anlıyorum seni 😂😂🙈 düşmeye yakındır o o yüzdendir siyahlasmasi bence, Rabb’im sağlıklı kolay doğumlar nasip etsin inşallah canım ❤️🌸🌸