Klbk16 Kızlar 10 haftadayım ama başım çok dönüyor tansiyonum da 10/7 normal ama anlamadım neden olur bilginiz var mı 🥺
tugbadurmaz34 Klbk16 yanlış hatırlamıyorsam benim de o haftalarda yoğun oluyordu şu bile bazen ara ara oluyor gayet normal bence hamilelik belirtileri