guldenizli61 mho0910 sancın abartılacak kadar çok değil ama yine de serum veya iğne ile sancının durdurulması gerekiyor
mho0910 Çok mu sancım çıkmış serum verildi tekrar nst çekildi eve geldim çarşamba günü tekrar kontrole gideceğim
mho0910 gamzee07 34+3 tüm nst çekildiğinde şuan 35+0 oldu ama ağrılar karnımdaki sertleşme devam ediyor
gamzee07 @mho0910 benim de 35. Haftalık benim hafif hafif çıktı doktoruna göstermedin cnm sen sonuçunu
mho0910 gamzee07 dr gördü serum yapılsın geçmezse yatış yapılır dedi mesai sonrası gitmiştim acilden serum taktılar tekrar nst çekildi acildeki doktor eve gidebilir demiş gönderdiler