Ozlem37 büyük ihtimalle gebelikten dolayı böbrek de büyüme War benimde öyleydi doktora söyledim böbreğin agriyir diye doktor baktı büyüme warmis Allah’tan ilerlemedi ilerleseydi stend takilcakti geçti tani sabit kaldı 10 gün ağrı çektim ama geçti bana bol bol su iç ama hızlı deqil birden yüklenme dedi yuklenirsen böbreğin daha ağrı yapar dedi Yudum Yudum iç sık sık iç dedi öyle yaotim sonra gerçekten ağrılarım geçti çok şükür ağrım yok