psikolojikdanismananneadayi Evlilik sonrası Bursa’ya taşındım. Online çalışıyorum. Belki de bu yüzdendir ama kendimi hala bu şehre ait hissetmiyorum. Bebeğim olduktan sonra da bu durumun böyle devam etmesinden kaygı duyuyorum 😔
Yaprakdokumuseverr psikolojikdanismananneadayi Bebeğiniz olunca parktır bahçedir gezersiniz ve alışırsınız. Bende istanbulda farklı semte taşındım başta napıcam falan diyordum çocuğumu parka getire götüre ortam oluştu. Bu arada Bursa efsanedir doğma büyüme bursalıyım. Zaman geçirin gezin görün.
Gurbetkizi psikolojikdanismananneadayi ben de sizin gibi evlilik sebebiyle taşındım buraya, iş olmasa dışarı da çıkmam ama çocuk olunca kendimi aktiflesmeye zorlayacagimi düşünüyorum inşallah daha kolay alışılır böylelikle.
psikolojikdanismananneadayi Evet. Çok güzel bir Yaprakdokumuseverr çok güzel bir şehir ama eksik gibi hissediyorum burada. Sosyal bir çevremin olmamasından dolayı sanırım
Nursemom_ Ben de Bursadayım doğuma büyüme buralı olmama rağmen çok yalnız hissediyorum normaldir mesleki gereyi Bir sürü il deydim şimdi Bursadayım ama yalnızım çok yalnızım!
psikolojikdanismananneadayi Nursemom_ şehir ile alakalı olmayabilir. İnsan en kalabalıkta bile yalnız hissedebilir, denilen cinsten. Ama benim burada eşim dışında tanıdığım kimse yok. Online çalışmasam belki iş çevrem olurdu 🙁
Sennur16 Nursemom_ Eşim bursaya atanınca geldik ilk nilüfer tarafına tasınmıstık. Eşim yenişehir havalimanında birgün izniğe geldik gezmek için bayıldımmm. Hem işinede yakındı hem çocuk yetıstırmek için harıka bir yer. Tam aile ortamı huzuru harıka. Bursa merkez çok karışık çok göç almıs.
D-tomrs psikolojikdanismananneadayi bende çalışmıyorum.suan evdeyim.fsm.deyim.cok.bunalirsam bı yürüyüşe çıkıyorum iyi geliyor h yürüyüş oluyor hem kafa dagitma
badem1 psikolojikdanismananneadayi bence güzel bı semtte oturuyorsunuz emin olun alisirsiniz çok zorlanmazsiniz ben bursaliyim ve bursa da oturuyorum Bursa’nın en güzel ilçesine yerleşmiş siniz diyebilirim 🙋🏻♀️
Nursemom_ psikolojikdanismananneadayi bazen olmaması daha hayırlı mesela benim çok yakınımda kayınvalidem görümcem var arkadaşlarım var doğum yapacak olanlarvar doğum yapanlar var ama herkesin bir hayatı olduğu için kimse kimseyle denk gelemiyor
Be_happy psikolojikdanismananneadayi ne kadar da ben biri ❤️ bende 2 senedir bursadayım ve asla alışamadım
psikolojikdanismananneadayi Nursemom_ Evet. Bazen de bazı insanların varlığı soruna neden de olabililiyor.
psikolojikdanismananneadayi D-tomrs Siz ne zamandır buradasınız? Ben ataevlerdeyim. Belli bir noktadan sonra yürüyüş de bana pek yeterli gelmiyor 😔
Ecesanli17 D-tomrs bende çalışmıyorum evdeyim arkadaş ortamım hiç yok annemler kardeşlerim kayinvalidem var ama arkadaş ortamim olmasını çok isterdim
psikolojikdanismananneadayi Gurbetkizi Siz nereden geldiniz? İnsanın sürekli yaşadığı bir yerden farklı bir yere gelmesi gerçekten oldukça zormuş 😔 Gebelikte olunca hiç çıkasım gelmiyor benim de.
Gurbetkizi psikolojikdanismananneadayi ben eskisehirden geldim 2 sene oldu ama malesef çalışmama rağmen ben de ısınamadım buraya. Gebeliğin daha çok başındayım kismet olursa sağlıklı devam ederse sürecimiz gebelikle ilgili Nilüfer belediyesinin falan dersleri oluyor onlara katılmayı planlıyorum, hem yeni insanlar gormus olurum. Sizin de aklınızda olsun.
psikolojikdanismananneadayi Gurbetkizi çok teşekkür ediyorum. Ben son dönemlerdeyim ama bi araştırayım. Aileniz Eskişehir’de mi
umutunannesi2023 Ecesanli17 psikolojikdanismananneadayi Bende bursadayim bir bulusma ayarlamayalimmi ya bursali yalniz hissedenler olarak 😀😀😀😀😀😀
Gurbetkizi psikolojikdanismananneadayi evet tüm ailem eskisehir de, burada esimin akrabaları var oda 3 4hane falan anca. Malesef annemi yeni kaybettim 1 sene olacak o yüzden benim için biraz zorlu bir şehir burası.