Kelebek36 selam canim benim gecikmenin 6. Gunu gecikmenin 2. Gunu yaptigim testler negatif cikti.
Bekliyorum hala. Hicbir belirti yok ne gebelik ne regl. Klomen bir ay kullanip bir ay kullanmiyorum bu ay kullanmadim. Benimde dongum duzenlidir 28 gun 🤷🏻♀️özetle gebelik var demek icin cok erken. En az 10 gun gecikmeli deniliyor idrarda cikmasi icin