Hilalsenoglu Merhaba kızlar 33+2‘yiz şuan. 34.haftada nst’ye bağlanıcam ama öncesinde doktor bir kaç test istedi sizlerde aynı şeyi yaşadınız mı nst öncesi test vs istendi mi?
sekerinannesi_ Hilalsenoglu Ben nst ye birkaç kez girdim ama sadece bir tanesi rutin tahlillerime denk geldi diye aynı gün tahlil istedi. Diğer ikisine girerken herhangi bir tahlil vs istemedi.