Merhabalar hanımlar . Eşimle aramda kan uyuşmazlığı var çok şükür ilk çocuğumu sağlıkla zamanında dünyaya getirdim tabi 7. Ayda iğnemi olarak şimdi 2. bebeğime hamileyim ama araştırdığım kadarıyla 2. çocukta kan uyuşmazlığının sıkıntıları daha fazla olduğunu okudum aranızda bilgisi olan veya bu durumda olan var mı acaba?