sasha Arkadaşlar merhaba, doğum için hastanede gidebileceğim bir gecelik almam lazım, bebeği ocakta bekliyoruz, nasıl bir gecelik almalıyım? Önerisi olanlar lütfen yardım.
Mmeelliikkee sasha önden düğmeli bişi olsun boyu sana kalmış tesettürlüysen daha uzun boylar var ama ocakta diyorsan mutlaka sabahlıkta al yanına yürüyüş vs için hem zaten üşürsün.. sabahlık penye kumaş değilde biraz daha kalın yumoş şeyler var. Birde pijama takımı önden düğmeli üstten gömlek şeklinde koy.
Plankton sasha ben de ocakta kızımı bekliyorum, uzun kollu olsun diye şöyle bir şey aldım. Sabahlık, pijama takımı ve gecelik hepsi birlikte. Penye ve kalın değil ama zaten hastane sıcak olacaktır diye düşündüm. Yine de yanıma şal da alacağım ne olur ne olmaz diyerek. Bu site de Instagram da önüme düşmüştü çok güvenememiştim ama sorunsuz geldi.